2013-10-01
NFK

Dus mijn oproep: lees JIJ!
De opdrachtstelling
De NFK kwam indirect bij Lawine terecht via Jep communicatie die we in de arm hadden genomen om met ons na te denken over een nieuw – online – magazine. Dat nieuwe magazine moest een frisse, positieve uitstraling hebben en onze doelgroep aanspreken. Doelgroep = mensen geraakt door kanker. Met het magazine willen we laten zien hoe je je leven met kanker vorm kunt geven en op welke wijze de kankerpatiëntenbeweging zich inzet voor een goede/betere kwaliteit van leven van (ex-) kankerpatiënten en hun naasten.
De werkwijze
Samen is besproken wat de opzet van dit magazine zou moeten zijn en welke look-and-feel het meest passend is. Daar is een mooi format uitgerold waar we nog altijd blij mee zijn.
Reactie & resultaat
Onze doelgroep is er blij mee – en dat zijn we zelf ook. Er komen veel positieve reacties binnen. We streven er naar een magazine te maken voor alle mensen geraakt door kanker. Van jong tot oud, man of vrouw, ongeacht type kanker of behandelfase en prognose. Dus mijn oproep: lees JIJ!
Kijk in de portfolio voor een impressie.
Kijk in de portfolio voor een impressie.